Ambalaža

ZAŠTO AMBALAŽA / KUTIJA?

Čak i ukoliko ste stvorili izuzetno koristan proizvod, uvjeriti kupca da kupi baš njega često se svodi na to kako proizvod, odnosno, ambalaža izgleda na polici. Ambalaža, tj. kutija je često najvažnija stavka u privlačenju potencijalnog kupca. Ona je dio vašeg marketinškog miksa. Ambalaža može stvoriti ili uništitu potražnju – da, do te mjere je važna. Većina kupaca gledat će u vaš proizvod manje od 10sekundi stoga morate u tom kratkom periodu privući njihovu pažnju kako bi se približili i pogledali proizvod detaljnije, a potom ga i kupili. Ukoliko ambalaža ne šalje dovoljno jaku informaciju, kupac će otići.

Ambalaža koja je dobro dizajnirana jasno komunicira sve kvalitete proizvoda te ujedno stvara mogućnost da proizvod bude i dobro pozicioniran na polici kako bi bio u videokrugu kupaca. Na što treba obratiti pažnju?

KAKO AMBALAŽA TREBA IZGLEDATI?

Estetika – kako je već navedeno, ljudi donose odluke temeljene na proizvodima, odnosno, na ambalaži koja im je najprivlačnija. Savršena ambalaža mora biti profesionalno dizajnirana kako bi vizualno bila privlačna.

Čistoća – važno je da vaše pakiranje ne zbunjuje vaše kupce. Ono mora jasno komunicirati što je vaš proizvod, koja mu je namjena te o kojem se brandu radi. Ukoliko napravite upravo suprotno, velika je vjerojatnost da će potrošać samo proći i nastaviti dalje.

Iskrenost – obratite pozornost na to da vaša ambalaža ne baca kupce u zabludu, ona mora u potpunosti prezentirati ono što sadržava. Kriva poruka, informacija ili slika može vas dovesti u velike probleme, čak i trajno naštetiti vašoj reputaciji.

Originalnost – istaknite svoj proizvod u masi tako da mu date originalni dizajn, tako da bude drugačiji od konkurencije. Ako želite da vaši kupci promijene svoje kupovne navike vezane uz vaš proizvod, onda im morate ponuditi nešto što je oku privlačno i drugačije.

Utjecaj – kupci uvijek imaju veliki izbor proizvoda prilikom kupovine stoga je važno da vaša ambalaža bude utjecajna, da na njih ostavi neki dojam. Mora biti snažna, jaka, lako i brzo uočljiva. Što se tiče dizajna, mora biti jednostavan, čist, oštar i direktan.

ŠTO JE U PONUDI?

Naše vještine u tiskanju ambalaže te naše dugogodišnje iskustvo u proizvodnji predivnih, funkcionalnih i inovativnih otisaka na kutije ukazuje na činjenicu da uživamo u svakom izazovu kojeg dobijemo od naših klijenata. A naša agencija može vam osmisliti najoriginalniji i nenadmašiv dizajn. Kontaktirajte nas na našoj web stranici i zatražite ponudu s detaljima i vašim preferencijama.