Trendovi u vizualnom izričaju 2017

Posljednjih godina, dizajn se iz temelja mijenja i prešao je put od minimalističkog izražaja do tzv. flat dizajna. Zanimljiva činjenica jest da nekima današnji dizajn ne odgovara je ne prenosi konkretnu poruku.

Korisnike privlači dizjan koji se čini «stvarnim», bez obzira na to je li to «stvarno» aplikacija koja koristi virtualnu stvarnost ili umjetnu inteligenciju, pa stoga nalikuje stvarnom životu, ili pakiranje proizvoda koje ga otkriva, umjesto da prikazuje ono što se iz tog pakiranja skriva.

Ovo je potraga za autentičnošću, stvarnom ili zamišljenom te se nalazi u podlozi većine trenutnih trendova u dizajnu.

POVRATAK U 90te

Mogli bismo reći kako je nostalgija, u bilo kojem svojem obliku, uvijek u modi. Milenijalci su odrasli i počinju raditi, a to nas podsjeća na same početke interneta i jednostavne kombinacije boja iz tog doba. Dizajn je posljednjih godina toliko minimalistički u svom izražaju da svaki izlet u jaki kolorit i male nesavršenosti šalju veoma snažnu poruku.

90s retro 2

UKLANJANJE BRANDINGA

Sve više kompanija pokušava odgovoriti na zahtjeve svojih korisnika kad je riječ o održivim praksama. To znači kako informacije postaju dostupnije, oznake jednostavnije, a sadržaj postaje zvijezda čitave priče. Istovremeno, bradning gubi dio svoje važnosti. Neposrednost postaje glavna razlika koje može se uklopiti u svaki aspekt poslovanja, čak i u dizajn. Došli smo do tog da je lakše izdvojiti se od konkurencije time što nemate prepoznatljivo brandirani proizvod.

debranding 3

EKSPLOZIJA BOJA

Boja više nije samo jedna komponenta slike. Ona je postala glavna zvijezda. Sve veća vizualna tankoćutnost, omogućila nam je korištenje boja na načine koji su suprotni poznatim pravilima i povezuju nepovezive kombinacije. Ovaj trend naglašava mogućnosti slika – otklon od uobičajenih načina korištenja boje, ili prihvaćenih teorija o tome «kako bi nešto trebalo izgledati». Boja sada pokreće dizajn i dominira kompozicijom.

336f7c711f8610e94eb07a4c4c5ba915

PANTONE #FTW

Pantone je bojom 2017. godine proglasio nježno zelenu pod nazivom Greenery – koja predstavlja nove početke, svježinu i brigu za okoliš. Ova zelena, točnije svježa i živahna zeleno-žuta nijansa koja podsjeća na prvi dan proljeća, u sebi povezuje nagon za disanjem, okrijepljujuću snagu i ljubav prema prirodi.

Uz ovu nijansu, očekujte i pojačanu uporabu tamnijih nijansi, poput khaki ili maslinasto zelene, zajedno s bojom crvene opeke, kestenjasto smeđom ili ugljen sivom kako bismo oživjeli bogate, zemljane elemente i materijale.

preuzmi