Direktni mailing

Zašto mailing?

Mailing predstavljaju personalizirana prodajna pisma koja poduzeća šalju poštom svojim kupcima, klijentima, partnerima, odnosno, svojoj ciljnoj skupini. Bilo da je cilj poduzeća povećanje prodaje, awareness, čestitka za klijentov rođendan ili nešto drugo, direktni mailing je uvijek dobar izbor jer će doći direktno u prave ruke. Cilj mailinga jest personalizacijom, atraktivnim tekstom i vizualom probuditi emociju kupca, stvoriti lojalnost, povećati i proširiti bazu kupaca te, najvažnije, povećati prodajne rezultate poduzeća.

Zbog svog odaziva i dugoročnog povrata, mailing predstavlja investiciju, a ne trošak poduzeću.

Kako treba izgledati mailing?

1. Atraktivan dizajn
Budući da se kupac svakodnevno susreće s reklamnim materijalima u poštanskom sandučiću, mailing bi svakako trebao biti drugačijeg formata, atraktivan i oku primamljiv.

2. Personalizirani teaser
Nakon što je kupac zamijetio mailing među ostalom poštom, dolazimo do one ključne 3. sekunde njegove pažnje kada nastupa personalizacija kojom on uviđa svoje ime i poruku kojom poduzeće stvara u njemu određenu emociju. Cilj ovog trenutka jest stvoriti osjećaj posebnosti i ekskluzivnosti prema primatelju pošte te potaknuti daljnje čitanje prodajnog teksta.

3. Jednostavnost
Formula „manje je više“ vrijedi i za personalizirana prodajna pisma te primatelj pošte ne smije imati problema s otvaranjem mailinga niti bi pismo trebalo sadržavati puno teksta, već vizualno centriranu osnovnu poruku i pogodnost kupnje. Ostale informacije preporučljivo je usmjeriti na web stranicu poduzeća ili druge kontakt stranice.

4. Jasna prodajna poruka
Centrirana prodajna poruka treba biti osmišljena da svojim stilom izražavanja pogoduje ciljanoj skupini i da nastavno na personalizirani teaser i dalje potiče prvotnu pozitivnu emociju koja navodi na kupnju. Poruka mora biti jasna, razumljiva i poticajna na akciju.

5. Kupon/ posebna pogodnost
Perforirani kupon se pokazao kao odličan alat koji poziva na akciju djelovanja kupca. Personalizacijom kupona kupcu se daje na znanje da je određena pogodnost samo njemu namijenjena. Vremensko ograničenje trajanja iskorištenosti kupona je također dobar način kako potaknuti kupca na što brži odaziv.

Zatražite ponudu za uslugu tiskanja bilo kojeg navedenog proizvoda na našoj web stranici

Krajnji primatelj financijskog instrumenta sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj u sklopu Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“

Europska unija logo Hamag Bicro logo ESIF logo