Svaka knjiga bila je jedinstvena. Jedina, unikatna, skupa, rukom ispisana. Znanje je bilo izuzetno cijenjeno i prenosilo se isključivo usmenim putem. Sve do 15. stoljeća, do izuma tiskarskog stroja. Johannes Gutenberg davne je 1450. godine napravio prvi stroj i doslovno omogućio širenje znanja. Prva knjiga koju je tiskao bila je Biblija, a potom su uslijedila i druga tiskana djela. Sve do danas tehnologija tiska se konstantno razvija, a knjige nas očaravaju. Knjige mogu stimulirati i uzbuditi vašu maštu i znatiželju, sve što postoji i što je ikada postojalo dokumentirano je i može se pronaći u knjizi, čitanje vas može naučiti novim vještinama, idejama, može vam dati novi, pozitivan pogled na svijet. Knjige vas mogu odvesti iz vašeg realnog svijeta na neko vrijeme, a mogu vas i odvesti u nečiji tuđi svijet mašte. Knjige vas opuštaju, educiraju, oslobađaju, povezuju, hrane.
Knjige dolaze u različitim oblicima, dimenzijama i vrstama uveza. Kada razmišljate o veličini, odnosno dimenzijama vaše knjige, postoje ključne stavke koje biste trebali razmotriti poput troškova proizvodnje. Ako vam je proces stvaranja knjige ili tiskanja preskup, to će povećati cijenu na tržištu i izgubit ćete na konkurentnosti. Pažnju trebate obratiti na dizajn naslovnice. Naslovnica je direktna pozivnica čitatelju! To je prva stvar koja će čitatelja privući vašoj knjizi pa se stavite u ulogu čitatelja i dizajnirajte je onako kako bi neka knjiga vas privukla: izaberite boje, fontove i fotografije koje odgovaraju temi i atmosferi u knjizi. Imajte na umu da čitatelji uvijek gledaju i zadnje korice stoga razmislite što ćete na njima objaviti: kratki sadržaj knjige, kratku biografiju autora ili preporuke. Unutarnji prijelom knjige većinom je standardiziran na način da maksimalno olakša čitanje. Čitak tekst, standardni font (12 pts), paginacija, egide. Premalena slova, kao i ona prevelika, mogu negativno utjecati na koncentraciju čitatelja. Najučestaliji uvez je meki ljepljeni te ujedno i najjeftiniji. Mnogi autori misle kako tvrde korice daju dodanu vrijednost knjigama, no one su puno skuplje i manje praktične.
Printera je lider u tiskanju knjiga. U svom dugogodišnjem radu i tradiciji, otisnuli smo na tisuće naslova u nebrojeno mnogo primjeraka. Na raspolaganju su tvrdi i meki uvez, šivani, ljepljeni ili spiralni uvez, ravnog ili zaobljenog hrbata, s platnom, skajom, svilom ili papirnom presvalkom…